3 Mayıs 2014 Cumartesi

Arama Yapmak İçin...


32 yorum:

  1. Kardeş nasıl yapıyorsun bu tür şeyleri ya :D

    YanıtlaSil
  2. Bunları HTML kodları ile yapabilirsiniz Blog bölümünüzde HTML var kodları oraya yazınız :) eğer yapamazsanız bana buradan ulaşın :)

    YanıtlaSil
  3. bu konular hakkında pek bilgim yok..sana bir yerden ulaşabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  4. Buradan Sorabilirsin ama aynı zamanda bedrisbilir@gmail.com dan da yazabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. HTML kodları dedin bunları kendimiz mi yazıyoruz yoksa hazır olanları da varmı ?

    YanıtlaSil
  6. Kendinizde Yazabilirsin ama hazır kodlar da var tabii mesela BlogMimari nı ziyaret edebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  7. tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Kodları Kopyala Yapıştır ile yapsak olur mu ?

    YanıtlaSil
  9. Tabii ki Dediğim gibi BlogMimarını Ziyaret Edebilirsiniz ...

    YanıtlaSil
  10. Çok ilgili bir adminsiniz tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Takipçilerime ve Blog'uma Değer Veriyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Bizde sana değr vryoruz bu arada blogmimarina baktım gerçekten çok yararlı oldu bende blog kurucam :D becerebilirsem tabii :d :D

    YanıtlaSil
  13. Tabii ki becerirsiniz eğer takıldıgınız bir yer olursa bana bedrisbilir@gmail.com'dan ulaşabilirsiniz :) İyi Günler :) ...

    YanıtlaSil
  14. İşte Beklediğim Soru !

    CEVAP; HTML (Hyper Text Markup Language) internet üzerinde web sayfası oluşturmak için kullanılan bir betik dilidir. HTML dosyalarının aktarımı için HTTP (Hyper Text Transfer Protocol) kullanılır. HTML dosyaları sunucu bilgisayarın sabit diskinde .html ya da .htm uzantısı ile saklanır. Yazdığımız html dosyaları düz yazı dosyalarından başka bir şey değildir. Yani yazdığımız html dosyalarını bir C ya da Pascal programında olduğu gibi bir derleyici ile derlememize gerek yoktur.

    İyi Günler,Kolay Gelsin :)

    YanıtlaSil
  15. gerçktn çok şey biliyosn galiba. ^-^

    YanıtlaSil
  16. Araştırmayı Seviyorum Desek Daha Doğru Olur :)

    YanıtlaSil
  17. İnsanın bilmemesi değil öğrenmemesi yani araştırmaması ayıp :)

    YanıtlaSil
  18. HTML hakkında böyle detaylı bir bilgiye sahip olman beni mutlu etti genç başarılar :)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler Dediğim Gibi Araştırmayı Seviyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Hangi Bölümü Okuyorsun Bedri ?

    YanıtlaSil
  21. Ben MEKATRONİK okuyorum Manisa Özel Mostem'de

    YanıtlaSil
  22. Memnunmusun yani mekatronik ney daha doğrusu ?

    YanıtlaSil
  23. Mekatronik Kısacası Robot Teknolojisidir Ve Benim Ufaklıktan Beri Hayal Ettiğim Bir Meslek :)

    YanıtlaSil
  24. Vaay Hayallerinin Olmasına Sevindim Umarım Hayallerine Ulaşırsın Dostum :)

    YanıtlaSil
  25. Amin Teşekkürler Elimden Geleni Yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Mekatronik he vaay bildiğim kadarıyla 3 temel mesleğin birleşimi gibi dimi hepsinden biraz çok yönlü bi eleman olmak için

    YanıtlaSil
  27. Evet Doğru Bilgilere Sahipsiniz :)

    YanıtlaSil
  28. HTML için bi programa gerek var mıı ?

    YanıtlaSil
  29. Hayır Metin Belgesi .txt Açarak Yazabilirsiniz :)

    YanıtlaSil